Založ si blog

Sabinove mesce jurmak bu- dze, .. .. .

Iste  poznáte tú  riekanku  ,ktorá sa traduje už  od nepamäti .

Sabinove mesce jurmak bu- dze, kec dišč padac ňebudze, kec ňebudze ta budze a kec budze ta ňebudze, bo dišč padac budze …

Ale teraz nám  Mestský úrad v Sabinove oznamuje na svojej www. stránke že zasadanie  mestského zastupiteľstva bude.    A to bude aj keď ten dážď  padať bude.   Ponúka sa bohatý program   a  iste  bude zaujímavý  pre obyvateľov mesta.  Už teraz sa dejú “ kúzla “ . Cestovanie v čase je samozrejmosťou.  Na úradnej tabuli mesta sa už  v čase cestuje. Objavil sa tam  v piatok 23 januára  nový štatút mesta“  ušitý „podľa objednávky , tak aby sa už koalícia nemusela obávať, že niečo poruší. Na konci je však  tvrdenie, že sa tam zjavil 15. januára.  Možno čakať aj  iné kúzla. Samozrejme,  prinesiem na blogu  rozsiahle informácie , ale   najlepšie by bolo, ak by  obyvatelia mesta prestali iba šomrať    a  prišli sa  osobne pozrieť . Pozrieť čo  ich volení zástupcovia   prejednávajú. Či tam namiesto   vašich záujmov  nepresadzujú tie svoje.  Či  sa  nesnažia pred svojimi voličmi niečo skrývať . Či ste si  naozaj zvolili dobre . Či sa nedržia toho nedávno presláveného hesla :  “ Vyhraj voľby a môžeš všetko “ .

   Môj blog, je iba môj komentár a môj názor na dianie .  Zaiste s  názormi, ktoré na blogu publikujem  aj  mnoho ľudí nesúhlasí.   Preto  ak prídete  ako verejnosť  na zastupiteľstvo, môžete si  urobiť svoj vlastný názor  a potom môžete  pod mojim blogom o našich názoroch diskutovať.

Takže  29.1. 2015     o  13. hodine to začína .  A bude to vzhľadom na program  iste   zaujímavé.

Matovič dáva príležitosť , Kollar návod ( ako môžu rôzni mafiáni preprať špinavé peniaze a ešte aj zarobiť )

04.12.2021

Naše peniaze nepatria Matovičovi , mal by ich spolu z vládou iba spravovať . On sa však správa ako by boli jeho, vlastne ako by neboli jeho lebo svoje by takto nerozhadzoval. Smola. Vo voľbách volíme strany a nie ministrov. Tak sme sa dožili toho, že naše peniaze spravuje človek bez vzdelania a s podozrením, že jeho duševný stav nemusí byť úplne v súlade s normou. [...]

Aj v čase koronavírusu sa dá dostať kamkoľvek

25.08.2020

Večer som si ľahol spať vo svojej spálni na Slovensku a ráno som sa zobudil ani neviem kde. Možno v Severnej Kórei , možno v Bielorusku , alebo som cestoval v čase späť do 70-tých rokov. Aspoň tak mi pripadala práca nášho Mestského úradu. Som novinár, člen Slovenského syndikátu novinárov. Som už vo veku dôchodcu a tak sa už venujem iba [...]

Ako som si posedel vo vestibule Okresnej prokuratúry v Prešove

07.08.2018

Ešte na jar som podal na prokuratúru jedno podanie v závažnej veci zaobchádzania s verejnými financiami a nie práve zákonného konania niektorých verejných činiteľov. Keď že čas beží a naše orgán činné v trestnom konaní konajú tak, že by sa mali premenovať na orgány nečinné v trestnom konaní , rozhodol som sa navštíviť tuto ustanovizeň a informovať sa . Po [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 57177x
Priemerná čítanosť článkov: 3177x

Autor blogu

Kategórie