Založ si blog

Kontajnerová koalícia II časť , pokus na nahliadnutie do kontajneru .

   Včera som tu napísal blog  o  koalícii, ktorá v malom provinčnom meste  kašle na  nariadenia, ktoré sama nariadila . Dnes som sa  pokúsil nahliadnuť  pod poklop toho “ kontajneru“ , aby som sa presvedčil či na tom to mesto je naozaj tak zle.   No a  po mojich zisteniach som  došiel k presvedčeniu, že je to ešte horšie ako som si predstavoval.

   Ako  to vravievali súdruhovia  za oných čias, povedal môj zdroj, zotrval som v dlhšom “ súdružskom “  rozhovore so   zamestnancom  mestského úradu , ktorý je  v zmysle zákona určený na  dohľad a kontrolu  dodržiavania  záväzných nariadení.   Musím uznať , nápaditosť a snaha  tam nechýbala.   Len  tie nápady a snaha   smerovala jediným smerom .  Zdôvodniť, ako sa niečo nedá .  Mohlo by to byť zhrnuté pod spoločný názov   : Tisíc a jeden nápad  ako  obísť  zákon a nepohnevať si vrchnosť, ktorá zákon porušila  

   Cenou za  najkreatívnejší nápad by som označil tento :

Máme síce vyhlášku o lepení plagátov v rámci volebnej kampane,  ale je napísaná tak, že je neúčinná. Ten kto ho porušil  by sa musel sám udať.   Vieme síce  kto  kampaň organizuje a v koho prospech je , kto    zadá objednávku tlače  v tlačiarni .   Ale  niekto si môže v tlačiarni vytlačiť jeho plagáty na vlastnú päsť a bez jeho vedomia a súhlasu ich v meste rozvešať.  Kandidát    je v tom nevinne.  Ani nevie kto mu kampaň robí.   Vlastne mu ublížili, urobili mu kampaň  a ani chudák zaplatiť za to nemôže, lebo nevie komu :- )    A my ho chudáka máme ešte  stíhať za porušenie zákona ?      Takže toľko vysvetlenie  a  naozaj “ kreatívna “  obhajoba  .  A to obhajoba z úst človeka  , ktorý by mal konať presný opak.

  Bude to asi tým, že  malomesto bolo a vždy bude v tomto regióne stále len malomesto . Malomesto  , kde je zvykom byť poslušný vrchnosti .  Veď tie plagáty  patria  koalícii  ktorá  doteraz   v meste  vládne, ktorá ma primátora a väčšinu poslancov .  A nikoho zrejme ani neprekvapí, že   plagáty  sú na kontajneroch podniku ktorý patrí mestu a aj  zamestnanci a technika tohto mestského podniku  aktívne montuje  túto “ výzdobu “ .

Matovič dáva príležitosť , Kollar návod ( ako môžu rôzni mafiáni preprať špinavé peniaze a ešte aj zarobiť )

04.12.2021

Naše peniaze nepatria Matovičovi , mal by ich spolu z vládou iba spravovať . On sa však správa ako by boli jeho, vlastne ako by neboli jeho lebo svoje by takto nerozhadzoval. Smola. Vo voľbách volíme strany a nie ministrov. Tak sme sa dožili toho, že naše peniaze spravuje človek bez vzdelania a s podozrením, že jeho duševný stav nemusí byť úplne v súlade s normou. [...]

Aj v čase koronavírusu sa dá dostať kamkoľvek

25.08.2020

Večer som si ľahol spať vo svojej spálni na Slovensku a ráno som sa zobudil ani neviem kde. Možno v Severnej Kórei , možno v Bielorusku , alebo som cestoval v čase späť do 70-tých rokov. Aspoň tak mi pripadala práca nášho Mestského úradu. Som novinár, člen Slovenského syndikátu novinárov. Som už vo veku dôchodcu a tak sa už venujem iba [...]

Ako som si posedel vo vestibule Okresnej prokuratúry v Prešove

07.08.2018

Ešte na jar som podal na prokuratúru jedno podanie v závažnej veci zaobchádzania s verejnými financiami a nie práve zákonného konania niektorých verejných činiteľov. Keď že čas beží a naše orgán činné v trestnom konaní konajú tak, že by sa mali premenovať na orgány nečinné v trestnom konaní , rozhodol som sa navštíviť tuto ustanovizeň a informovať sa . Po [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 57189x
Priemerná čítanosť článkov: 3177x

Autor blogu

Kategórie